Axe naredi drzne poteze po zaslugi nenavadnega vira navdiha. Chuck za družino naredi korake iz obupa. Wendy občuti napetost v svojih razmerjih. Chuck in Sacker manipulirata z bivšim sodelavcem. Taylor prevzame pobudo.