Ko se Axe vrne v pisarno, ima presenetljivo obvestilo. Wendyjina ločitev se zaplete, ko se začne Chuck vpletati v finance Mase Carba. Axe pokliče nepričakovanega zaveznika, da bi mu poročal o Chucku.