Chuck se vrne na svojo univerzo, da bi poskusil izkoristiti priložnost. Axeov veliki projekt je na stranskem tiru zaradi družinske krize. Taylor potrdi samostojnost s tvegano igro. Chuck postavi Wendy v neprijeten položaj.