Ker je njegova banka tik pred zmago, si Axe zagotovi depozite, tako da krade Princu. Chuck, Prince in Sacker se ubadajo s stroški svojega načrta. Taylor hoče skleniti premirje s starim tekmecem. Wags se pripravlja na velik dan.