Bobby Axelrod doseže pomemben mejnik. Chuck ima težave, z Wendy pa vstopita v novo normalnost. Pri Axe Capu je napeto, saj je tu spet Taylor Mason. Axe se spopade z novim tekmecem, Mikom Princeom.