Axeova zadnja poteza pomeni vrnitev h koreninam, vendar ga ogroža Mike Prince. Chuck prevzame novo vlogo in spozna nekoga skrivnostnega. Taylor poskuša rešiti zamujeno priložnost. Wendy sprejme zanimivo novo stranko.