Ribogojstvo je najhitreje rastoči sektor proizvodnje hrane na svetu, vodilna na svetu pa je Norveška. Heidi Bjerkan pokaže Diegu, kako so za pripravo menija z Michelinovo zvezdico pomembna dobra zemlja in odlični kmetje.