Z Michelinovo zvezdico nagrajena restavracija La Tasquería lastnika Javija Estéveza deluje brez odpadkov. Javie bo Diegu pokazal, kako skuha najbolj presenetljive dele prašiča. Diego raziskuje vpliv prašičjereje na španskem podeželju.