Da bi se poklonil morju, nam bo kuharski mojster z Michelinovo zvezdico Rui Paula pokazal, kako v jedi začutiti neizmernost oceana. Na potovanju ob portugalski obali se bo Diego srečal z umetniki in ribiči; opozorili bodo na težave, ki grozijo morju.