Eszter Palágyi Diegu predstavi gibanje Zero Km, kot možnost za zmanjšanje odpadkov hrane. Potovanje, ki ga bo popeljalo skozi svojevrstne kmetije brez motorjev, kolesarske mafije v Budimpešti in madžarske vinograde.