Niklas Ekstedt popelje Diega na potovanje po švedskih gozdovih v spremstvu Sámijev. Jedi z Michelinovo zvezdico, skuhane na ognju. Izlet, na katerem spoznamo pomembnost ohranjanja stoletnega gozda iz nasadov lesa.