Matt Orlando bo v svoji, z Michelinovo zvezdico nagrajeni, restavraciji Amass, Diegu pokazal tehnike za predelavo. V Köbenhavnu, enem najbolj zelenih mest na svetu, bo Diego pokusil najbolj nenavadno predelavo: pivo, narejeno iz urina.