Vse zasuj s poljubi/Jellystonska rokoborba
Augie in Yakky odkrijeta zabavno video igro. Ne zavedata se, da hkrati v realnem svetu uničujeta vse, kar je na dosegu. / Huckleberry gosti turnir v rokoborbi, da bi njegov junak iz otroštva, Funky Phantom, podoživel svoje dneve slave.