Boojevi škornji/Moj kuža Dave
Boo Booju se zdi, da ga nihče ne ceni, dokler ne dobi škornjev, ki ga povišajo. Yogi je ljubosumen zaradi njegove nenadne priljubljenosti. / Doggie Daddy na moški večer pripelje preoblečeno Augie in ta postane najbolj priljubljen član skupine.