Ribje težave/Promocijski video: Dobrodošli v Jellystone
Top Maček in tolpa ukradejo ribje palčke in jih prodajajo prebivalcem Jellystona. Ne vedo pa, da je palčkam pretekel rok uporabe. / Huckleberry si želi več turistov v mestu, zato najame Yogija za režijo vznemirljivega videa o mestu.