Gospod Flabby Dabby Wabby Jabby/Očka na hitro
Otroci v Jellystonu se preoblečejo v gospoda Flabbyja Dabbyja Wabbyja Jabbyja, da bi si ogledali film, ki ni primeren za otroke. / Kapitan Caveman ugotovi, da je oče. Čeprav to zmoti njegov zabavljaški način življenja, obljubi, da bo najboljši oče.