Zadnjih deset let
Matsuri Takabajaši izve, da ima pred seboj le še 10 let življenja. Odloči se, da se ne bo zaljubila, toda na obletnici sošolcev sreča Kazuta Manabeja.
Dvajsetletna Matsuri Takabajaši izve, da ima zaradi neozdravljive bolezni pred seboj le še 10 let življenja. Odloči se, da ne bo razmišljala o tem in se ne bo zaljubila, toda na obletnici nekdanjih sošolcev sreča Kazuta Manabeja.