Catanooga Cheese Explosion/Speštaj ali zgeši
Yogi sklene dogovor s Shag Ruggom, da bi lahko vstopil v družinsko picerijo./Augie in ostali otroci v Jellystonu poskušajo pomagati Yakkiju, da bi bil pogumnejši.