Pravila privlačnosti
Doroteja na Valentinovo Ozijcem pove vse o prazniku. Ko Ozma svoji prijateljici podari ljubezenski magnet, se zaradi njega vsi zaljubijo v Dorotejo. Kmalu jo preplavijo z lepimi dejanji in darili. Ali je preveč ljubezni slaba stvar?