Čuvaji gradu
Doroteja, Ozma in Glinda grejo na Coprniški bazar, Wilhelmina pa svoji opici pošlje v Ozmin grad, kjer naj bi ukradle Veliko Knjigo Ozijskih Zapisov. K sreči pa na grad tokrat pazijo stražarji Strašilo, Pločevinko in Lev.