Sestra sestri
Glindina dvojčica, Podla Melinda, hoče zamenjati sestro, Dobro čarovnico Oza. Ko Melinda med 'dobrimi' dejanji pokaže prave barve, se Doroteja zave, da je vsiljivka. Zdaj morajo najti Glindo in dokazati, da je resnična Dobra čarovnica.