Magična mandolina
Zlobna čarovnica Wilhelmina ukrade Magično mandolino , jo mora Doroteja dobiti nazaj, in hitro! Wilhelmina hoče z mandolino izmakniti Dorotejine rubinaste čeveljce. Bo Doroteja ugnala Wilhelmino ali podlegla čarobni pesmi?