Postani pametnejši
Nomski kralj ugrabi Profesorja Wogglehrošča. Ko mu na pomoč priskočijo Doroteja in prijatelji, se izkaže, da je Kralj pretental Profestorja, ki mu je sestavil načrt za prevzem Oza. Bodo lahko kos najpametnejšemu geniju v Ozu?