Abraka-upsi
Doroteja reče 'Abrakadabra', ki je v Ozu beseda, ki krade magijo. Ozma izgubi svojo magijo, in to tik pred nastopom na tekmovanju v magiji, kjer se čarovniki in čarovnice potegujejo za Kamen želja, ki jim bo izpolnil eno samo željo.