Lucas in Brock se odpravita v Louisiano in zloglasni podzemni klub borcev, kjer iščeta Chaytona. Stowe sestavi koščke o ropu v taboru Genia in ugotovi, kdo je odgovoren. Burtonove muke se spremenijo v odločnost.