Lucasova skrivnost je ogrožena, ko ga aretira posebni agent FBI Robert Phillips, a oba se znajdeta v nemilosti mafijskega šefa Raymonda Brantleyja. Tommy kljubuje Chaytonovim ukazom in vodi napad na Proctorja.