Siobhan je razpet med tem, ali naj Lucasa razkrinka ali naj obdrži njegovo skrivnost. Broock je besen, ko izve, da njegova bivša Emily skrbi za Proctorjevo mamo. Chayton pripravi svojo vojsko za napad.