Rath lebdi v komori s slano raztopino pri dr. Schmidtu in se bori s strašnimi vizijami. Charlotte pride do hiše Sonnenbornovih in je priča temu, kako dr. Schwarza odpeljeta policista Kruschke in Lanke. Toni in Renate skušata pobegniti.