Gräfa na plesnem maratonu zamenja Rudi, ki v naročju drži izčrpano Charlotte. Heymann in Katelbach razložita Rathu, kako deluje boksarski posel. Na sedežu SA se Moritz in njegovi prijatelji pripravljajo na iskalno akcijo.