Zaslišanja Kuschkeja in njegovih ljudi vodijo do istega rezultata: za dejanja krivijo zgolj mrtvega Naumanna. Možjne morejo več dolgo zadržati. Z mešanimi občutki Gräf izroči Rathu sporne fotografije Wendta.