Srečanje "botrov" v Rdečem gradu: Iron Else, Slepi Bob, Nož Ede in Walter Weintraub, ki jih varujejo Rath, Henning, Gräf in Czerwinski, so tam, da bi dokončno razrešili spor. Wendt grozi Seegersu, da bo Malu prijavil zaradi veleizdaje.