V gradu Rath razloži Gennatu in Grzesinskemu svoj načrt za končanje vojne v podzemlju, tako da bi priredili srečanje vseh vpletenih. Wegener sporoči Goldsteinu, da se je diamant znova pojavil in da želi organizirati predajo, da bi osvobodil talce.