Ekskluzivni intervju o "prividu zmage" na volilno noč in o dejavnikih, po katerih je mogoč kaos. Sledi intervju z direktorjem Eli Lilly, Davidom Ricksom, ki bo spregovoril o delu na področju koronavirusa.