Ekskluzivni intervju s sopredsednico Fundacije Gates, Melindo Gates, o ugotovitvah iz poročila "Goalkeepers 2020". Kratki dokumentarec o Trumpovih kampanjskih zastavah, čolnih in bikinkah.