V tem delu si bomo ogledali sodbo v kazenskem primeru Harveyja Weinsteina in intervju s tožilcem Cyrusem R. Vanceon Ml.; Mike Allan se pogovarja z obsojenim političnim svetovalcem Rogejem Stonom.