Oborožen samo s kamero: Življenje in smrt Brenta Renauda (HBO)
Intimen portret dokumentarnega filmskega ustvarjalca Brenta Renauda, prvega ameriškega novinarja, ki je bil ubit med poročanjem o vojni v Ukrajini.