Meciar
Dokumentarec spremlja nekdanjega politika Vladimirja Meciarja in njegov vpliv na slovaško družbo. Zgodba preučuje arhetip politika, ki se vedno znova pojavlja. Zakaj smo nagnjeni k temu, da slepo zaupamo avtoritativnim voditeljem?