Gen D
Znano je, da so legende v nasprotju s pravljicami zasnovane na resničnih dogodkih. Dokumentarec programa HBO govori o zgodbah ljudi z redkimi boleznimi, ki so navdihnile svetovno znane legende o vampirjih.