Coming of Age in Madrid
Selepas jatuh cinta dengan bandar semasa dia berada di kolej, seorang wanita muda ingin kembali untuk dapatkan ijazah sarjana di Madrid. Seorang rakan ekspat membantu mencari rumah solo pertamanya, tetapi dapatkan rumah dengan bajet pelajar tidak mudah.