Selepas meninggalkan Perancis untuk pengembaraan belantara pasca kolej, seorang pencinta alam muda masuki alam dewasa di Hervey Bay, Australia. Dia mahu ruang bebasnya sendiri, tetapi dengan bajet kecilnya, dia menyedari rakan serumah akan diperlukan.