Reno vs. Turnkey in Cork, Ireland
Di sebalik krisis perumahan besar, pasangan Seattle dengan impian seumur hidup untuk berpindah ke luar negara berpindah ke Cork, Ireland. Si isteri mencari rumah projek, tetapi dengan tugasnya bermula segera, si suami mahu sesuatu yang sedia didiami.