Leaving Work for Puerto Morelos, Mexico
Selepas tinggal sepanjang hayat di Washington, seorang lelaki putuskan untuk menjual perniagaannya dan bermula semula di Puerto Morelos, Mexico. Dia cari rumah yang luas untuk keluarga melawat, tapi dengan inventori terhad, dia mungkin perlu terima kondo.