A Family Mission in Chiang Rai, Thailand
Selepas membina sebuah organisasi bukan untung di Honduras, pasangan ini pindahkan keluarga mereka ke Chiang Rai, Thailand. Mereka ingin teruskan misi global mereka untuk membantu orang kurang bernasib baik, tetapi mencari rumah yang sesuai mungkin sukar.