Pereka Boston berhenti kerja untuk ikuti impiannya tinggal di Paris. Dia mencari daya tarikan Perancis dan ruang untuk bekerja dari jauh, tetapi mencari tempat dalam bajetnya yang berada di kawasan kegemarannya, Latin Quarter, mungkin sukar.