Builder-Grade to Custom Craftsman
Pasangan yang suka filem ingin mengubah rumah gred pembina mereka menjadi rumah yang mencerminkan kedua-dua gaya mereka. Dave dan Jenny mengubah banglo bujang ini menjadi rumah Craftsman selesa yang menampilkan teater filem di loteng lama.