Dated Log Cabin Turns Forever Home
Sepasang suami isteri yang berpindah dari Texas membeli kabin kayu impian mereka di tasik, tetapi rumah lama itu perlukan kemas kini. Dave dan Jenny mengubah kabin kayu gelap dan membosankan menjadi tempat istirahat yang santai untuk seluruh keluarga.