Giving Family Gets Sweet Upgrade
Pasangan yang telah memberi kesan positif dalam komuniti mereka bertahun-tahun mahu menyelesaikan pengubahsuaian rumah impian mereka. Dave dan Jenny gabungkan sentuhan khas dan bermakna di seluruh rumah itu, termasuk kejutan manis.