Rustic Cape Cod Reno
Pasangan berusia membeli hartanah dengan tanah luas untuk anjing mereka, tetapi rumah lama itu memerlukan pengubahsuaian. Dave dan Jenny mengubah rumah itu dengan rupa berilham Cape Cod dan menambah beberapa sentuhan peribadi.