Dull House to Dazzling Home
Seorang ibu tunggal mahu beri rumah awal 2000-an ubah suai berwarna-warni agar lebih mencerminkan gaya hidup bertenaga keluarganya. Dave dan Jenny ubah bahagian luar dengan pilihan reka bentuk pintar dan bergaya, dengan dapur yang telah diubah suai indah.