Eccentric House Gets Modern Makeover
Pasangan Seattle berpindah ke Bentonville dan rumah baru mereka mempunyai dalaman yang aneh yang tidak sepadan dengan gaya peribadi mereka. Dave dan Jenny ingin ubah ruang dengan elemen reka bentuk kontemporari yang sesuai dengan keluarga muda ini.